دخترصد ساله
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



دخترصد ساله

بازدید : 1786

جوانی تحصیل کرده پیش یکی از اشخاص ثروتمند رفت که دخترش را خواستگاری کند .


مرد ثروتمند همین که چشمش به قیافه جوان افتاد ، خیلی خوشش آمد که چنین داماد موقر و متینی داشته باشد .

لذا برای رضایت خاطر او گفت :

من سه تا دختر دارم که هیچکدام هنوز شوهر نکرده اند و میل دارم همه با راحتی کامل زندگی زناشویی خود را به سر برند .

از این جهت تصمیمی گرفته ام .که به هریک از آنها موقع عروسی به تناسب سنش پولی بدهم که با دست خالی به خانه شوهر نرفته باشد .

مثلاً به آنکه 18 سال دارد هجده میلیون تومان .

به آنکه 25 سال دارد بیست و پنج میلیون تومان .

و به آنکه 32 سال دارد سی و دو میلیون تومان وجه نقد بدهم .

حال هر کدام را شما بخواهید مانعی ندارد .

جوان فکری کرد و پرسید : ببخشید ، شما دختر صد ساله ندارید ؟؟؟!!!
 


نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت18:29---19 مرداد 1392
همیشه



غروب دریا برام



یه دلتنگی خاص داشته



درعین زیبایی وقتی خورشید



آخرین پرتوهای عاشقش رو روی تن



گرم دریا رها میکنه و آسمون که آبی بی



انتهاش رو چه بی ادعا پیشکش دریا کرده و دریا



که با همه اینها عاشقانه ساحل رو می پرسته و چه بی



غرور خودش رو در آغوش ساحل میندازه .همیشه وقتی به دریا



نگاه می کنم، مطمئن هستم که اونقدر مهربون هست که بشه کنارش



ایستاد و از زیبایی و شکیبایی و شعری که درش هست لذت برد.میدونی اگه دل



به دریا بدی آسمون دلت آبی میشه و اون وقت آبی آسمون پیش چشمات تبدیل به



بیکرانی میشه که بالهات رو به پرواز تشویق می کنه و این آغازی میشه تا اهل



آسمون بشی و زمین بشه خونه دوم تو.دل به دریا که بدی هوای دلت بوی



بارون میگیره اون وقت همیشه حس ناب باریدن در تو تازه است هر



وقت دلم از همه کس و همه جا می گیره وقتی دیگه حتی از



خودم هم خسته هستم میرم به خلوت دریا و ساحلش



کفشهام رو در میارم آن وقت که حرکت شن های



دریا رو زیر پام حس میکنم وقتی موجهای دریا



خودشون رو بی غرور زیر پاهام رها میکنن



نسیمی که منو درخودش می پیچه



و احساس سرما ئیکه همه



وجودم رو میگیره خیلی



میایستم یه گوشه



ساحل و چشمام



رو میبندم و



فقط گوش



میکنم
پاسخ:بسیار زیبا بود عزیزم


رضا
ساعت11:40---18 مرداد 1392
سوژه بدین گریه کنم

اشکمو زودی ول کنم

با سختی غصه و غم

یکمی درد و دل کنم


پاسخ:مرسی


احمد
ساعت5:24---18 مرداد 1392
اگه طرف قبلش زن داشته باش بازم بهش میدن

مثلا من میخوام برمدومی رو بگیرم میدن ههههههه
پاسخ:نه دیگه.. چخبره میکشمتآآآآآ


احمد
ساعت5:22---18 مرداد 1392
عیدت مباارک گلی خودم هههه
پاسخ:فدات جیگر عید شما هم مبارک گلم


HAD_________________i
ساعت0:30---18 مرداد 1392
ابجی دختر 120 ساله نداشتن...


پاسخ:چرا داشتن اونو مخصوص تو تو تنور قایم کردن


پسر آسمانی
ساعت23:11---17 مرداد 1392
اگه بابات بخواد به خاطر تو به داماد کمک کنه ورشکست میشه ههههه

پیر شدی خو
پاسخ:ای نامرد.... میکشمت داداشو


مـــرد همیــــــشه آبـــی
ساعت22:30---17 مرداد 1392
سلام لطفا بیا تو وبلاگم واسه پست علی دروازبان نظر بگذار مرسی دوست خوبم
پاسخ:قهرم باهات داش آبی دیگه نمیام... :-(


abolfazl
ساعت21:14---17 مرداد 1392
در های رحمت خدا در حال بسته شدن اند . آبجی جان بپا لای در نمونی !

عیدت مبارک



صورتت رو بیار جلو

ممممممممممممممممممممممموه !

اون سمت صورتت

ممممممممممممممممممممممموه !

به به . چسبید . عیدت مبارک !
پاسخ:مرسی داداش کوچیکه عید توهم مبارک


lady
ساعت18:49---17 مرداد 1392






درود....
پاسخ:درود برتو جیگرم


رضا
ساعت18:35---17 مرداد 1392
تو کجا رفته ای امشب که من از یاد تو مستم!



با نگاه تو غریبم با سکوت تو شکستم



من سفر کردم از این شهر به دیار با تو بودن



با امید چه کسی من کوله بارم را ببستم



در شکوه خنده ی تو فکر تو با من غریبه است



ورنه این فکر من و این من همانی ام که هستم!



در جواب چشم هایت چشم هایم ساکت اند



من برای چشم های تو کنون قلم به دستم




پاسخ:بسی زیبا بود


یاسی
ساعت18:08---17 مرداد 1392
همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم...

چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه... عیدتون پیشاپیش مبارک
پاسخ:عید توهم مبارک یاسی خوشکله


mahdie khanoom
ساعت18:04---17 مرداد 1392
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

باحال بود
پاسخ:نکنه یکی از اون دخترا بودی اینجوری چشمک میزنی مهدیه گلی؟؟؟ها؟


nima
ساعت16:16---17 مرداد 1392
هههه عجب!!!
پاسخ:خودت بودی که سراغ 200ساله شو میگرفتی حالا این یارو عجیبه....ههههه چ عجب آقا!


یاسی
ساعت15:34---17 مرداد 1392


چقــدر باید بگذرد؟؟



تا مـن



در مـرور خـاطراتم



وقتی از کنار تــو رد می شوم.



تنـــم نلــرزد…..



بغضــم نگیــرد


پاسخ:هرچی بگذره همینی...کلا تا پوستتو کلفت نکردی همینی...


شیدا
ساعت15:17---17 مرداد 1392
سلااااام.....پستِ خعلیییییی باحالی بودددد.....عاغا من بهده چَن سال اپ کردم......یه سری بزنـــــــ
پاسخ:گفتم حالا چندتا اپ کردی شیرجه اومدم زدم تو طیفار(دیوار)!!!


♥.:.:*خانوم بلا*:.:.♥
ساعت14:16---17 مرداد 1392
آدم پررو به این میگن!!!
پاسخ:آره والا


raha
ساعت11:37---17 مرداد 1392
از تـو ُ چــ پنهــان







گــاهي برايـم آنقـدر خواستنـي مي شوي







کـ شـروع مي کنم







بـ شمــارش تکـ تکـ ثانيـهـا







براي يکـ بار ديگـر رسيـدن





بـ بوي تنتــ ...





ها . . . چشم ها را مي بندم





ها . . . گوش ها را مي گيرم





با ساعت مشامم
پاسخ:بسیار زیبا بود..


پت ومت
ساعت11:00---17 مرداد 1392
نمیدانم اینجا که ایستاده ام تقدیر من است یا تقصیر من!


اما وقتی یافته هایم را با باخته هایم مقایسه میکنم،


میبینم چون خدا را یافتم هر چه باختم مهم نیست.


آموختم که تمام ماجراهای زندگی فقط قانون عشـــق بازی خدا با ماست...
پاسخ:زیبا بود ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج